Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok alebo TU.

0948 550 999


obchod@autoeshop.sk

 


Hladiny poštovného podľa výšky objednávky:


0€ až 33€ - 3,9€

33,01€ až 66€ - 2,9€

66,01€ až 99€ - 1,9€

99,01€ a viac - 0€



Dodanie tovaru na výdajné miesto:


0€ až 33€ - 3,8€

33,01€ až 66€ - 2,8€

66,01€ až 99€ - 1,8€

99,01€ a viac - 0€



Dodanie tovaru do Českej republiky:


Iba platba vopred

Bez ohľadu na výšku objednávky - 9,9€

Dodanie na výdajné miesto ČR - 9,8€

 



Doprava
Všetko o doprave, poplatkoch a možnostiach vrátenia tovaru

Tovar objednaný na www.autoeshop.sk expedujeme spravidla do 2 až 7 pracovných dní s výnimkou tovarov na špeciálnu objednávku alebo pri ktorých je to vyznačené inak.

Spôsobov ako sa tovar dostane ku našim zákazníkom je niekoľko.....


Najrozšírenejším a najviac používaným spôsobom je dodanie tovaru kuriérom GEIS. Je to najrýchlejší spôsob, pretože tovar je po odoslaní od nás na daľší pracovný deň u zákazníka.

Poplatky za túto službu sú účtované podľa výšky objednávky. Pri objednávke do 33€ vrátane je poštovné 3,9€, nad 33€ do 66€ vrátane je poštovné 2,9€, nad 66€ do 99€ vrátane je poštovné 1,9€. Pri výške objednávky nad 99€ Vám tovar pošleme bez poštovného. V prípade dobierkovej platby (platba kuriérovi pri preberaní zásielky) sa k tomuto poplatku účtuje ešte "dobierečné" vo výške 1€ bez ohľadu na výšku objednávky.

 

Súhrn výhod pri dodaní tovaru kuriérom GEIS:

- SMS avízo - zákazník dostane v deň odoslania zásielky SMS informáciu o detailoch objednávky vrátane predpokladaného dodania

- telefonické avízo - v deň dodania zákazníka kontaktuje kuriér s dohdne si s ním miesto a čas dodania balíka

- poistenie zásielky až do výšky 5000€

- možnosť platby kartou

- garantované doručenie na ďalší pracovný deň

- online sledovanie zásielky http://www.geis-group.sk/m/sledovani-zasilky.aspx


 

Ďalšie spôsoby dopravy na www.autoeshop.sk :


GEIS POINT Slovenská republika - dodanie tovaru na zákazníkom zvolené odberné miesto. Aktuálne sa jedná o prevádzky predajní EXISPORT a SUPERZOO. Zoznam týchto odberných miest sa neustále zvyšuje.

Hlavné výhody služby GEIS POINT Slovenská republika :

- voľba výdajného miesta priamo pri vytváraní objednávky

- dostupná sieť výdajných miest GEIS POINT Slovesnká republika

- možnosť vyzdvihnúť si zásielku aj v neskorších hodinách, prípadne cez víkend (podľa otváracích hodín predajne)

- zaslanie SMS ihňed po tom, ako zásielka dorazí na odberné miesto

- možnosť presmerovanie zásielky z pôvodne zadanej adresy na GEIS POINT odberné miesto

- možnosť zmeny miesta doručenia hneď po obdržaní SMS s detailami zásielky

- vo výdajných miestach sú zásielky štandardne držané po dobu 7 pracovných dní.

- v prípade nevyzdvihnutia zásielky je zákazník na 3. a 5. deň upozornený formou SMS


 

Osobný odber na našej prevádzke - štandardný spôsob dodania tovaru, ktorý by mal ponúkať každý seriózny e-shop. Po skompletizovaní objednávky je zákazník mailom alebo telefonicky (prípadne SMS) vyzvaný aby si prišiel prevziať tovar v zmysle objednávky. Možnosti platby sú v tomto prípade dve - platba vopred (prevodom, PAYPAL) alebo v hotovosti pri preberaní tovaru.


 

Na základe zvýšeného dopytu od zákazníkov z Českej republiky sme zaviedli aj možnosť dodania tovaru ku našim susedom. Spôsoby sú dva a obidve možnosti sú spojené s kuriérskou spoločnosťou GEIS:


Kuriér GEIS Česká republika - rovnaké podmienky a výhody ako pri Kuriérovi GEIS SR, iba výška poštovného je 9,9€ a doba dodania je štandardne 2 pracovné dni od odoslania. Možnosť platby je iba vopred (prevod, PAYPAL).

GEIS POINT Česká republika - rovnaké podmienky a výhody ako pri GEIS POINT SR, iba výška poštovného je 9,8€ a doba dodania je štandardne 2 pracovné dni od odoslania. V ČR je počet výdajných miest cca 500 a neustále rastie . Zoznam prevádzok kde si môžete nechať zaslať tovar je tu: http://www.geispoint.cz/. Možnosť platby je iba vopred (prevod, PAYPAL).

Samozrejme, že aj naši českí zákazníci si môžu tovar vyzdvihnúť osobne. V tomto prípade sú podmienky rovnaké a je jedno z ktorého kúta sveta ku nám zákazník príde :-)


 

Na koniec si ešte zhrnieme spôsoby platby na www.autoeshop.sk


- platba na dobierku - hotovostná platba kuriérovi pri preberaní zásielky (možnosť platby kartou)

- platba online kreditnou kartou cez PAYPAL - bezhotovostná online platba na základe objednávky, výhodou je, že zákazník neplatí "dobierečné" 1€ (nie je podmienkou mať PAYPAL-ový účet, stačí platobná karta)

- platba vopred bankovým prevodom - platba online bankovým prevodom na náš účet vedený vo VUB Banke, rovnako sa neúčtuje "dobierečné"

- platba v hotovosti na našej prevádzke - hotovostná platba pri osobnom preberaní tovaru

 

Zaznamenali sme aj zvýšený dopyt na zasielanie balíkov cez Slovenskú poštu. Jedná sa hlavne o možnosť uskladnenie balíka na pošte. Tento nedostatok sa ale vyriešil vyššie spomenutým GEIS POINT systémom, ktorý má nespornú výhodu najmä v možnosti víkendového odberu balíkov.


 

Vrátenie tovaru

 

Naši zákazníci majú právo na tzv. odstúpenie od zmluvy v lehote do 14 dní od kúpy tovaru prostredníctvom internetového obchodu.

Zákazník má možnosť odstúpenia od zmluvy na základe zákona č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku.

 

Lehota na odstúpenie od zmluvy

Lehota 14 dní sa počíta od dátumu prevzatia tovaru zákazníkom. Tovar sa považuje za prevzatý okamihom, keď spotrebiteľ (alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu) prevezme všetky časti objednaného tovaru. To znamená, že odovzdanie tovaru dopravcovi (na pošte alebo kuriérovi) z našej strany nie je možné považovať za prevzatie tovaru.

Ak si zákazník objednal viacero produktov v jednej objednávke a tieto produkty mu dodávame po častiach, potom sa tovar považuje za prevzatý až v okamihu, keď zákazník prevezme posledný dodaný tovar.

Upozorňujeme, že lehota na odstúpenie sa začína dňom, ktorý nasleduje po prevzatí tovaru. Ak posledný deň tejto lehoty pripadne na sobotu, nedeľu alebo štátny sviatok, posledným dňom lehoty je najbližší nasledujúci pracovný deň.

Zákazník môže odstúpiť od zmluvy aj pred prevzatím tovaru.

Tu si stiahnete formulár na odstúpenie od zmluvy.

 

Kedy zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy

Zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy a vrátiť vám tovar či služby bez udania dôvodu v týchto prípadoch:

  • tovar vyhotovený na objednávku či na zákazku (tovar zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa),
  • tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze (potraviny, zákusky, torty),
  • tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený (spodné prádlo, sterilné balenia a pod.),
  • rozbalené CD, DVD, počítačové hry (predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového
    softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil),
  • noviny, časopisy a nezabalené knihy (predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v
    ochrannom obale),
  • tzv. digitálny download – poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
  • preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
  • vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho (to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal),
  • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
  • predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť

 

Ako si zákazník môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy

Spotrebiteľ si môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru v písomnej podobe. Môže použiť vyššie spomínaný formulár, ale takisto môže použiť vlastný formát vyhlásenia – môže ho napísať aj rukou. Zákazník nám môže vyhlásenie o odstúpení od zmluvy odoslať aj e-mailom alebo aj na USB kľúči.

Zákazník má právo na odstúpenie od zmluvy aj v prípade, že oznámenie odoslal hoci aj v posledný deň lehoty. Zákon hovorí o odoslaní, nie o doručení. Ak by sme vyhlásenie o odstúpení od zákazníka nedostali, ale zákazník má doklad o odoslaní (napríklad potvrdenie z pošty), potom sa za deň doručenia oznámenia považuje deň, kedy ho zákazník odoslal.

V prípade pochybností o odoslaní či doručení vyhlásenia o odstúpení od zmluvy, je na zákazníkovi, aby preukázal jeho odoslanie.

 

Naše povinnosti

Vrátenie platby

Ak zákazník odstúpi od zmluvy, potom mu musíme najneskôr do 14 dní vrátiť peniaze, za tovar alebo službu, ktoré zákazník uhradil v súvislosti s objednávkou, od ktorej odstupuje.

Platbu musíme zákazníkovi vrátiť rovnakým spôsobom, ako použil pri platbe. Ak zákazník platil v hotovosti, musíme mu vrátiť hotovosť. Ak zákazník platil kartou, pripíšeme mu peniaze na kartu. Ak zákazník platil bankovým prevodom, vrátime mu peniaze na jeho účet.

Spôsob platby môžeme zmeniť, ale len v prípade, ak s tým zákazník súhlasí. Podmienkou je, že zákazníkovi nesmú byť účtované žiadne poplatky.


Vrátenie poštovného

Ak zákazník odstúpi od zmluvy, musíme mu vrátiť aj náklady na poštovné.

 

Odoslanie platby

Platbu za tovar zákazníkovi nemusíme odoslať dovtedy, kým nám nebude pôvodný tovar doručený späť od zákazníka alebo kým zákazník nepreukáže, že tovar už odoslal (napríklad potvrdením z pošty).

V prípade, že sme zákazníkovi prisľúbili vyzdvihnutie tovaru, ktorý vracia, potom peniaze môžeme odoslať po vyzdvihnutí tovaru od zákazníka alebo po prevzatí tovaru kuriérom.

 

Povinnosti zákazníka

Zákazník je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia zmluvy zaslať tovar späť alebo ho nám ho osobne priniesť. To samozrejme neplatí v prípade, ak sme zákazníkovi prisľúbili, že tovar prevezmeme u zákazníka.

Aj v tomto prípade zákon hovorí o odoslaní a nie doručení tovaru. To znamená, že zákazník môže odoslať tovar hoci aj v 14. deň odo dňa odstúpenia od zmluvy (a v skutočnosti nám bude tovar doručený o niekoľko dní neskôr).

Zákazník hradí poštovné za odoslanie tovaru sám. To neplatí v prípade, ak sme zákazníkovi prisľúbili vyzdvihnutie tovaru u neho (ani v prípade kuriérskej služby).

Zákazník musí pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy predložiť originál dokladu o kúpe, z ktorého je zrejmé u koho, kedy, čo a v akej cene bolo zakúpené. Ak takýto doklad zákazník nemá, nemôže si uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy.

 

Opotrebenie a používanie tovaru

Zákazník má právo tovar rozbaliť a odskúšať, aby zistil jeho vlastnosti a funkčnosť. Ak je tovar poškodený, rozbitý alebo nefunkčný, vtedy je už zákazník za takéto zníženie hodnoty tovaru zodpovedný.

Ak napríklad zákazník odbalil mobil a stiahol ochrannú fóliu z displeja, má na to právo. Ak ale zákazník poškrabal displej, máme právo od zákazníka požadovať úhradu škody (výmena displeja) (ale nesmieme mu to odrátať od vrátenej sumy, škodu si môžeme nárokovať len dohodou alebo súdnou cestou).

 

Nesmieme zákazníkovi v obchodných podmienkach určovať podmienku, že tovar musí vrátiť neotvorený, nerozbalený a v nepoškodenom obale. Na to, aby zákazník mohol tovar vyskúšať, ho samozrejme musí rozbaliť.

Výmena tovaru

Ak si zákazník praje u nás vymeniť tovar napríklad za inú veľkosť, potom postupujeme rovnako ako pri odstúpení od zmluvy. To znamená, že zákazník odstúpi od zmluvy, vráti nám tovar a my mu predáme nový tovar (inú veľkosť). Vrátenie tovaru sa nerieši cez reklamáciu (zákazník si neuplatňuje právo na zodpovednosť za vady výrobku), pretože nejde o vadu výrobku.

 

Predaj firmám alebo živnostníkom

Právo na odstúpenie od zmluvy má podľa zákona len spotrebiteľ.

Spotrebiteľom je podľa zákona č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa:

"fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy  nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania."

To v praxi znamená, že ak zákazník v objednávke uviedol identifikačné údaje o svojom podnikaní (IČO, DIČ alebo IČ DPH), potom takýto zákazník nemá právo na odstúpenie od zmluvy.

Ak takýto zákazník bude chcieť vrátiť tovar tovar, nemá na to právo zo zákona a je len na našej dobrej vôli, či mu vyjdeme v ústrety.

To sa týka aj tovaru, ktorý si zákazník bez udania firemných údajov objedná do firmy, pričom je zjavné, že ho bude používať pri výkone zamestnania (napr. ochranný odev či pracovné pomôcky).

Právo na odstúpenie od zmluvy takisto nemajú zákazníci, ktorí nakupujú tovar zjavne pre účely výkonu svojho povolania – zákon konkrétne hovorí napríklad o autorizovaných architektoch, autorizovaných stavebných inžinieroch a advokátoch.